vineri, 16 ianuarie 2009

Poezii de ...Eminescu

Cine nu crede....sa cerceteze.

Şezi călare...

...Două guri ai, chip frumos,
Una-n faţă, una-n jos,
Una dulce şi fudulă,
Alta este pentru pulă.
Ia mai saltă-te din perne
Că, puicuţă, m-oi aşterne
Frumuşel deasupra ta
Să adorm de s-a putea;...

Culegere de irmoase
...De-aş muri de dor de mure
Nu m-aş duce în pădure
Căci vătavul murelor
Şede-n dosul tufelor
Cum mă prinse,
Jos mă puse,
Cu capul pe-o rădăcină,
Cu curul pe-o căpăţână
Cum o puse, cum se duse
Parc-a fost pustia unsă
Uns-a fost cu unt de oaie
Ce se duse până-n coaie.

Pune capul...
Pune capul între craci
Să văd o mie de draci.
Mai că-mi trece şi auzul
Când îmi gâdili bumburuzul
...
Oliolio pizdă cu dinţi
Cum m-ai scos şi-acum din minţi.
M-ai băgat la cheltuială
Pentru zamă şi scrobeală.

Ah, cum nu-i aicea nime
Ah, cum nu-i aicea nime
Să mă scap de mâncărime,
Să storc boţul între craci,
Să-i sug măduva din saci.

Alei puică...
...De când dragă te purcişi
Urlă valea când te pişi
Merge drumul din lindic
Până chiar pe sub buric
Şi buricul frică n-are
Că el merge tot călare.
Da lindicu-i mânios
Că el merge tot pe jos
Pe speteaza pulii late
Pe băşine afumate.
Mult mă mir şi mă gudur
Cum stă pizda lângă cur,
Şi nu moare
De putoare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nasoale, chiar nu sunt de ras, sunt prea porcoase . care a fost plagiatorul?
rugam mai multa seriozitate

Anonim spunea...

„Opere Complete – VIII – Poeme mai neştiute“, apărut în 2005 la Editura Europa