luni, 8 februarie 2010

Cantece vesele

Barbatelul



De la usa pan' la pat m-a facut accelerat
Mama de ce m-ai maritat
De la usa pan la pat m-a facut accelerat
Mama de ce m-ai maritat

Refren:

Barbatelul meu ma bate mereu
Zi si noapte ma bate ma bate
Nevestica mea da-r-ar dracii-n ea
A inceput sa traga la masea

Vino mama pe la mine
Sa te bata si pe tine
Mama de ce m-ai maritat

(Refren)

Eu ii dau ciorba de peste
El o palma imi lipeste
Mama de ce m-ai maritat

(Refren)

Eu ii dau si prajitura
El imi da bocanci'n gura
Mama de ce m-ai maritat



La cap de pod



Cand ti-o fi lumea mai draga
5 bani, 10 bani
ajutor pentru golani,
Sa-ti cada dreapta beteaga
5 centi 10 centi
ajutor pentru studenti
Si-am ajuns la cap de pod
Cersetor, ciung si olog

La cap de pod
La cap de pod
La cap de pod
Sa ti-o dau la bot
Si ce-ai sa-mi faci?
Exercitii, umeri, craci

Cand erai la mata fata
5 bani 10 bani
Ajutor pentru golani
Te pisai cate-o galeata
5 centi 10 centi
Ajutor pentru studenti
Iar acum la maritis
Niagara cand te pisi

La cap de pod
La cap de pod
La cap de pod
Sa ti-o dau la bot
Si ce-ai sa-mi faci?
Exercitii, umeri craci

Mi-ai jurat ca esti virgina
5 bani 10 bani
ajutor pentru golani
Si-acum fac penicilina
5 centi 10 centi
Ajutor pentru studenti
M-ai facut din om neom
Cand ma pis ma tin de pom

La cap de pod
La cap de pod
La cap de pod
Sa ti-o dau la bot
Si ce-ai sa-mi faci?
Exercitii, umeri craci

Erai mica n-ai stiut
5 bani 10 bani
Ajutor pentru golani
Si-ai picat la asternut
5 centi 10 centi
Ajutor pentru studenti
Acum esti mare si esti proasta
Ai picat in …. posta noastra
La calp de pod

La cap de pod
La cap de pod
Sa ti-o dau la bot
Si ce-ai sa-mi faci?
Exercitii, umer craci


Copilita fara minte

Copilita fara minte
Nu-ti cer a ma iubi
Dar te rog, te rog, fierbinte
Da-mi o bucatica de....
(de ce, domnule de ce?)...

Pai, de iubire armonioasa
Si de faptu-ti fecioresc
Domnisoara, domnisoara,
Lasa-ma sa te lungesc....
(sa ma ce domnule
cum, domnule cum?)...

Pai uite-asa frumos pe spate
Da-ti fustita la o parte
Sa-ti vad trupusorul gol
Sa-mi descarc al meu pistol....
(pai cum domnule, pai c-c-cum..
vrei sa ma impusti?)...

Pai nu te-mpusc ca esti frumoasa
Si esti plina de-al tau foc
Domnisoara, domnisoara,
Lasa-ma doar intr-un loc...
(unde domne, unde te crezi aicea?)...

Pai in padurea-ntunecoasa
Unde soare nu era
(era intuneric)
Domnisoara, domnisoara
Nu nu nu si da da da....
(ce-au facut domnu? ahhh aaa eee
aaahh da )...

Multumesc copila draga
Pentru fapta ce-ai facut
Eu de azi inainte
Doar pe tine-am sa te ....
(sa ce, domnule, sa ce?
adica suntem aicea... )

Sa te tratez ca pe-o regina
Ca pe-un ingeras ceresc
Domnisoara, domnisoara
Doar pe tine te iubesc!!!
( ma ce domnule ma ce...
ahhh pe mine... )


Tzac-pac, sa ti-o trag



1. Vin' la mine sâmbătă
Că-s acasă singur fă
Mama-i la biserică
Tata-i lat în cârciumă

Ref: Ţac Pac să ţi-o trag
Până-n ziuă praf te fac
Întoarce-te cu şalele
Că mă iau damblalele

Ţac Pac să ţi-o trag
Până-n ziuă praf te fac
Întoarce-te cu faţa-n sus
Să-ţi arăt un cap de urs
Bauuu

2. Ia borcanul cu smântână
Şi unge-te bin' pe p...
Unge bine, crăpătura
Ascultaţi beli-mi-aţi p...

3. Unge bine crăpătura
Că de-aia ţi-am dat untura
Şi uleiul, cu vermut
Ca să ţină la f...

4. Astă seară, ce mâncăm?
Păi ne f..em şi ne culcăm
Şi copiii? Ce mănâncă?
Trag o labă şi se culcă.

Niciun comentariu: