marți, 28 septembrie 2010

Diferente



Versuri:

Noi beam Brifcor, mancam Topic, Topi-Top sau Jelibon
Ei se stramba cand aud de Crina sau Bonibon
In timp ce noi radeam la glume, ei zic doar un simplu “LOL”
Ei nu se mai joaca frunza, nici tarile sau sotron

Noi jucam leapsa pe coco, ratele si vanatorii
Noi nu ne jucam fifa, ci fotbal in curtea scolii
Noi jucam lapte gros, turul frantei, baba oarba
Ei au altele in cap atunci cand aud de “capra”

Noi ceream prietenia, ei converseaza pe mess
Ei nu mai rosesc ca noi cand e vorba despre sex
Noi nu ne duceam in mall, ci doar la cofetarie
Beam TEC si mancam din aceeasi farfurie

Noi nu ne dadeam email, noi ne trimiteam scrisori
Ne dadeam felicitari, nu mass-uri de sarbatori
Nu dau eu verdicte si habar n-am ce credeti voi
Dar copiii de azi parca-s mult mai tristi ca noi

Eram la o bere-n fata – anu’ trecut
2 copii mancau bomboane in fata scarii razand
Toate bune si frumoase pana ii vad aruncand
Punga de bomboane plina si pe ei plecand

Imi venea sa-i strang de gat
Sa le spun: “In p*la mea!
Noi plangeam o saptamana fiindca mama nu ne lua
Iar voi plecati, o aruncati, va doare fix in cur de ea
De vina-s cei ce v-au crescut fiindca nu stiti cum era!”

Cand venea ora 5 iesea toata lume-afara
Si-ncepeam numaratoarea, fara sa stim ce inseamna:
Antante dizemane pe dizemane compane antante

Ne-ascundeam de parintzi sa nu ne vada ca bem apa
Cand veneam transpirati dup-o noua zi de joaca
Noi citeam “Ciresarii”, Amintirile lui Creanga”
Adormeam fericiti ascultand povesti pe placa

Ne uitam la diafilme cu Turtita Fermecata
Sandy Bell pentru toti era vedeta preferata
Era mare sarbatoare cand mancam o ciocolata
Buna, rea, mica, mare n-avea cum sa nu iti placa

Privind in urma acum toate astea parca
Sunt povesti de demult care incep cu “a fost o data”
Poate-s io nostalgic si habar n-am ce credeti voi
Dar copiii de azi parca-s mult mai tristi ca noi

Eram la o bere-n fata – anu’ trecut
2 copii in fata scarii se jucau tenis razand
Toate bune si frumoase pana la ultimul sut
Am vazut mingea-n gradina si pe ei plecand

Imi venea sa-i strang de gat
Sa le spun: “In p*la mea!
Noi plangeam o saptamana atunci cand ni se spargea
Iar voi plecati, o aruncati, va doare fix in cur de ea
De vina-s cei ce v-au crescut fiindca nu stiti cum era!”

Niciun comentariu: