miercuri, 1 decembrie 2010

Falsa impresie

Intr-un taxi se urca o calugarita, eleganta si frumoasa. Soferul, tinerel si frumusel, o priveste pe furis de nenumarate ori. Calugarita il intreaba ce il framinta … Soferul ofteaza:
- Mi-e rusine sa va spun ….
- Fiule, nu fi timid …. Am auzit si vazut de tot felul in viata, nu te teme ca ma poti ofensa, din nimica toata …
- Sincer sa fiu, spune soferul, am visat intotdeauna sa ma sarute o calugarita … asa ca dumneavoastra …
-Mde, s-ar putea implini visul tau, spune calugarita,cu conditia sa fii catolic si celibatar ! Soferul, foarte excitat, spune :
-Pai sunt ! Sunt si catolic si celibatar !!!
-Bine, spune calugarita, opreste masina pe dreapta…. Soferul opreste, calugarita se apleaca spre el si ii aplica un kiss enorm, cu mina dreapta palpindu-i "obiectele intime" … Dupa
care il roaga sa continue cursa …Soferul, emotionat de momentul trait incepe sa plânga ….
- Ce s-a intamplat ? il intreaba calugarita …
- Maicuta, am pacatuit … te-am mintit !Sunt evreu si casatorit !
- Deh, zice calugarita, nu-ti face probleme ! Si pe mine ma cheama John si ma duc la un bal mascat.

Niciun comentariu: