joi, 6 ianuarie 2011

Secretul unei casnicii durabile

-Cum se face ca de 50 de ani nu v-a vazut nimeni certandu-va sau macar ridicand tonul unul la altul?-Secretul este la inceputul casniciei, in luna de miere.... Noi ne-am hotarat sa o petrecem la o cabana superba pe creasta muntilor si am inchiriat doi magarusi pentru a ajunge acolo impreuna cu bagajele noastre. La un moment dat, magarusul sotiei mele s-a impiedicat si a cazut rasturnand bagajele si ranind-o pe sotia mea. Aceasta, desi era ranita destul de grav si sangera, i-a spus animalului pe un ton calm "Prima data". Magarul s-a ridicat si am continuat drumul. Dupa un timp, s-a impiedicatdin nou lovind-o chiar peste ranile care sangerau inca... Sotia mea la fel de calma i-a spus, cu aceeasi voce egala "A doua oara". Ne-am continuat calatoria dar...magarul s-a impiedicat a treia oara... Atunci sotia mea a scos un revolver si a impuscat magarul in cap. Eu am facut o criza de isterie.... I-am spus ca e nebuna, ca nu se procedeaza asa de crud cu un biet animal,dupa care am adaugat ca trebuie sa consulte neaparat un psihiatru. Sotia mea a ascultat linistita, apoi s-a intors catre mine, m-a privit inochi si mi-a spus calm "Prima data". Atunci a fost prima si ultima data cand ne-am certat !!! Iata secretul unei casnicii DURABILE !

Niciun comentariu: