sâmbătă, 5 februarie 2011

Ce i-a spus Mutu lui Chivu la telefon

Printre cei care au sărit în sprijinul lui Cristi Chivu după incidentul din meciul cu Bari s-a aflat si Adrian Mutu. Briliantul i-a întors astfel serviciul capitanului, după ce acesta i-a luat apărarea public în episodul cu ospătarul albanez.

- Alo!
- Da, Adi!
- Ce faci Dorofteeeeeeei?
- Nu fi mă bulangiu...
- Hai mă, mai rîdem şi noi. Ce dracu ai avut cu ăla?
- Nu ştiu, să mă bată mama dacă-mi dau seama...
- Adevarul e că Rossi are faţă de ospătar. Oricum, i-ai dat mişto perversa...
- Mai dă-l mă-n...
- Dar nu se face aşa, Cristiiii...
- Dar cum?
- Pendulai stînga-dreapta şi paaaaaam, una pe nănănau. Păi are vreun semn?
- Nu.
- Păi vezi?
- Tu-ţi aduci aminte cum i-am dat-o io lu` ospătaru` ăla de la Constanţa?
- Da` de unde voiai mă să iau rangă?
- Nu, mă, dar zic aşa...
- Păi zici aiurea...
- Dar de albanezul din Florenţa n-ai ce zice...
- Ăla da...
- Artă, tată! Patru zile a stat în spital...
- Bravo, mă...

- Stai să vezi acum ziarele din Romania...
- Da, frate, nu mai poţi să dai şi tu o palmă...
- Dă-i mă încolo de deontologi, cu Contra ai vorbit?
- Da.
- Şi ce ţi-a zis?
- Că nu ştiu să dau cu pumnul...
- De ce, că mie mi-a plăcut...
- Păi cică n-a căzut fraieru...
- Aici are dreptate, nici nu s-a clătinat...
- Mai dă-l mă...

- Păi îl dau, dar acum vezi ce faci la tv!
- Ce sa fac?
- Cum ce să faci, capul plecat şi scuze la greu...
- Aaaa, stai liniştit, nu ştii c-am plîns şi la conferinţa de presă?
- Da, la naţională, corect. Oricum, e bine, tu ai fost lovit la scufiţă... asta te-ajută...
- Sper. Dar ştii cine m-a mai sunat?
- Cine?
- Găniţă.
- Fără mişto!
- Pe bune.
- Şi ce-a zis?
- Nu ştiu, a rîs de tine...
- Da...
- Normal, frate, Găniţă e ZEU. Tu n-ai văzut ce priză-n meclă i-a făcut atunci lu Mudura?
- Da bine măăă, nu mă compar eu cu el...
- N-ai cum, frate. Auzi, dar nu puteai să aştepţi şi tu două secunde, să mute ăia camerele din careu?
- Nu mi-am dat seama...
- Păi vezi că eşti lake? Două secunde dacă întîrziai, îl rupeai în bătaie acolo, pe şase...
- Asta e...
- Paris Dakatooo versus Pităr Eeerts…
- Hekomo Hekomo, ego so ego so...
- Hai pa, eşti dus, frate!
- Pa, bă, nebunule. Şi tu...

...tiiit...tiiiit...tiiit.....


sursa: GSP.ro

Niciun comentariu: