miercuri, 13 iulie 2011

Litera P

-Cum te numesti, Domnule ?
-Petru Potopeanu
- Si ce lucrezi ?
-Prepar pesti pentru pulverizat.
-Bine, dar ce anume operatii faci ?
-Pun pestele pe placi, potrivesc placile pe plite,
pregatesc patru putini pentru pestele prajit,
pulverizez pasta produsa, pun pe pungi.
-Dar de ce vorbesti numai cu “P”?
-Poftim ?
-De ce vorbesti numai cu “P”?
-Pai pot pronunta pe P perfect perceptibil.
-Ei, asta e acum ! Pun ramasag ca la intrebarile mele
vei gresi.
-Primesc.
-Pe cit ?
-Pun prinsoare pe patru poli !
-S-a facut. Spune-mi ce-ti place sa maninci ?
- Peste, pastravi, plachie, potirnici, prepar piftie
piperata, pirjoale, pastrama, papricas, papanas,
porumbei, pui pane.
-Si ce vin bei ?
-Pinot, pelin, porto.
-Si ce desert ?
- Placinte, prajituri, pepene, prune, pere,
portocale, piersici.
-Dar inghetata obisnuesti ?
-Putin profiterole, parfait ( parve..).
-Spune-mi cum iti petreci timpul liber ?
-Primavara prefer plimbarile pe potecile padurilor,
prin parcuri.
-Dar vara ?
-Pescuiesc.
-Si iarna ?
- Patinez.
-Te pomenesti ca poti sa-mi spui o poezie cu litera
“P”?
- Pot.
-Asta nu o mai cred. Spune-o !
-POEZIA POETULUI PETRU POTOPEANU:
* “Prin pustiuri, peste pietre,*
* Pasari, pilcuri pribegesc,*
* Parasindu-si puii proprii*
* Pe pamintul parintesc*
* Prima pasare, pilotul*
* Plescaia puternic pliscul,*
* Patina privind pamintul,*
* Pajistea, padurea, piscul.”*
- Bine ! Spune-mi textual ce i-ai spus nevestei cind
ai plecat ?
- Paraschiva papusico, pentru prinz prepara putin
patrunjel pe potirnichi. Pa!
-Vad ca am pierdut.
- Pardon, platesti patru poli pentru pierderea
pariului.
- Platesc.
-Pune paralele pe portofel.
-Inca o intrebare.
- Poftim?
- Ce adresa ai matale ?
- Prelungirea Popa Petre 4, parter, plecind prin
Pingari, peste pod.

Niciun comentariu: