luni, 10 octombrie 2011

Excursie la Paris

Nepotul se inscrie la o excursie la Paris si amintindu-si ca si bunicul lui a fost acolo se duce sa-i ceara sfaturi...
- Fii atent, baiete, te duci la Moulin Rouge, intri cu tupeu si strigi cit poti "femei". Ba, sar pe tine vreo citeva bucati, bune de tot... faci ce vrei cu ele, si culmea, totul gratis. Apoi strigi "sampanie", apare chelnerul cu cea mai buna sticla, de doi litri, si culmea, e gratis.
Pleaca baiatul la Paris si apare dupa doua zile inapoi la usa bunicului batut mar, vai de capul lui.
- Pai bine bunicule, am facut cum ai zis... M-au batut doi bodyguarzi de mi-au sarit dintii, chelnerul mi-a luat o mie de euro pe sampanie, ce dracu m-ai pus sa fac?
- Stai baiete ca e ceva in neregula... Tu cu ce te-ai dus la Paris?
- Pai cu ce, cu Atlassibul...
- Ei vezi, aici e diferenta : eu am fost cu Wehrmacht-ul...

Niciun comentariu: