joi, 20 martie 2008

Imi place cum gandesti...

Profesoara la scoala, incercand sa stimuleze mintile scolarilor, a intrebat:
- Ce este rosu aprins si stralucitor?
Bula sare si raspunde :
- Un camion de pompieri !?!
- Nu, zice profesoara , dar imi place cum gindesti. Altcineva? Maria zice:
- Un mar?
- Corect! zice profesoara.
Apoi Bula zice:
- Am si eu o intrebare…Ce este lunga, tare, rotunjita, cu par la un cap, si o bagi si scoti din gura???
- Bula !!!… noi nu vorbim asa aici !!!
La care Bula zice:
- Periuta de dinti !!! Dar imi place cum ganditi !
====================================================================
Bula la scoala, profesoara deseneaza un patrat si intreaba:
-Cine poate sa-mi spuna ce-i asta ?
Bula :
-Doamna profesoara, aia este o casa fara acoperis.
Profesoara :
-Nu este o casa fara acoperis, este un patrat, dar imi place cum gandesti.
A doua zi profesoara deseneaza un triunghi si intreaba :
- Cine poate sa-mi spuna ce-i asta ?
Bula :
- Doamna profesoara, ala este acoperisul unei case.
- Nu este acoperisul unei case, dar imi place cum gandesti .
A treia zi Bula intreaba :
- Doamna profesoara, ce este mic cu capul rosu?
Atunci profesoara zice :
- Nesimtitule, du-te la director acum si vino cu parinti la scoala!
Bula zice:
- Raspunsul este chibritul, dar imi place cum ganditi!

======================================================
Bula la scoala, este întrebat de profesoara:
- Mai Bula, daca în aer sunt trei pasari si tu împusti
una, câte mai ramân?
- Niciuna, doamna profesoara, fiindca celelalte o sa se sperie si vor fugi.
- Bine, raspunsul corect era doua, însa îmi place cum gândesti...
- Permiteti o întrebare, doamna profesoara?
- Zi mai Bula...
- Într-un magazin sunt trei femei care manânca înghetata, una linge înghetata, alta musca din ea, si celalata suge din înghetata.
Care din ele este casatorita?
Sta profa', se gândeste si zice într-un sfârsit:
- Aia care suge înghetata....
- Bine, zice Bula, raspunsul corect era aia care are verigheta pe deget, însa îmi place cum gânditi...

Niciun comentariu: