duminică, 27 decembrie 2009

De la Taina

Doi nuntaşi la masă. Unul către celălalt:
- Asta e cea mai hidoasă mireasă pe care am văzut-o la o nuntă!
Celălalt răspunde sec:
- E fata mea!
- Vai, mă scuzaţi, nu am ştiut că sunteţi tatăl fetei, spuse primul.
- Nu sunt tatăl, sunt mama!

Un britanic, un francez şi un rus admirau împreuna un tablou dintr-o galerie de artă.
Pictura îi înfăţişa pe Adam şi Eva, lângă Pomul Cunoaşterii, bucurându-se de Grădina Edenului.
- Uite cât de calmi şi rezervaţi sunt, a spus englezul, cu siguranţă că sunt britanici.
Francezul a replicat:
- În nici un caz. Sunt goi şi superbi, cu siguranţă sunt francezi...
Rusul a mai privit câteva clipe tabloul, apoi a spus pe un ton resemnat:
- Nu au haine, nu au case, au de mâncare doar un măr şi cred că sunt în Paradis? Sunt ruşi, cu siguranţă!


Sotul catre sotie:
− Ai vazut-o, draga, pe tanara aceea care zambea la mine?
Sotia:
− Nu-i nimic iubitule, si pe mine m-a bufnit rasul cand te-am vazut prima oara…

Limita băutului decent : Bea până ți se pare frumoasă, dar incă nu vrei să o ceri de nevastă...

Mama vine acasa intr-o haina noua de blana.
− Cand ti-a cumparat taticu blana? - intreaba fiul
− Daca m-asi fi bazat pe taica-tu nu te-as fi avut nici pe tine...


Intr-un autobuz ticsit de lume, urca un om. Se aseaza langa o femeie sexi si-i pune mana pe san.
− Asculta nerusinatule, nu poti sa-ti pui mana in alta parte?
Omul o priveste ganditor.
− Nu ma provocati doamna, nu ma provocati!


Sotia isi intreaba sotul: - Cu cate femei te-ai culcat? Sotul raspunde: - Numai cu tine, draga mea. Cu celelalte am stat treaz


Un cetatean s-a dus la primarie, sa-si declare veniturile.
− N-am venit ca am venit, am venit ca n-am venit!


O femeie s-a aventurat pe starzile orasului curand dupa ce si-a luat permisul de conducere.Pentru ca nu stia incotro s-o ia,s-a tinut dupa masina din fata.Aceasta a oprit.Neintelegand ce s-a intamplat,s-a pus pe claxonat.Soferul a strigat la ea:
− Doamna draga,unde vreti sa ajungeti? Sunteti in garajul meu.


Un barbat se confeseaza unui prieten:
− Cred ca voi divorta.Nu mai pot,sotia mea e prea copilaroasa.
− De ce? intreba celalalt.
− De cate ori fac baie vine pe la spate si imi ineaca toate ratustele din cada.


Un barbat, devenit de putin timp sot, o intreaba pe tanara lui sotie:
"- Draga mea, ai mai fi acceptat sa imi fii sotie si daca tatal meu nu mi-ar fi lasat o avere impresionanta?"
"- Dragul meu, as fi acceptat sa iti fiu sotie indiferent ...de cine ti-ar fi lasat averea."

Soacra exclama furioasa catre ginerele ei: daca mai scoti un cuvant plec acasa.
Ginerele: TAXI !

Un comentariu:

Anonymous spunea...

Cu toții avem poveștile noastre diferite în viață. au fost urcușuri și coborâșuri, dar am fost mai devastat când logodnicul meu, cu care ne întâlnim de 7 ani, a spus că ar trebui să anulăm relația noastră, nu am experimentat genul de durere pe care am simțit-o în acea zi din viața mea. Am întrebat ce am greșit, dar a spus că este obosit, după 3 luni de despărțire am dat peste o mărturie a unei doamne care vorbea lucruri bune despre dr. Ajayi, un jucător de vrăji care a ajutat mulți oameni să restabilească pacea și dragostea în casa lor. Îmi iubesc cu adevărat bărbatul și îl vreau înapoi în viața mea, așa că am ajuns la doctorul Ajayi și mi-am explicat, după ce am consultat, mi s-a spus care este problema și ce să fac pentru a restabili relația mea, am făcut toate cererile de la mine și după 72 de ore de vrajă logodnicul meu m-a contactat și suntem fericiți căsătoriți acum. Dacă aveți nevoie de ajutorul unui jucător de vrăji autentic, vă puteți baza pe dr. Ajayi și cred că veți avea un motiv să zâmbiți din nou. Contactați Viber / Whatsapp: +2347084887094